Автор проекту
| |
Прізвище, ім’я
по батькові |
Кукуєва Анастасія Сергіївна
|
Факультет, група
|
фізико-математичний факультет, МІ14Б
|
Спеціальність
|
математика
|
Назва проекту
| |
Пірамідологія
| |
Стислий опис
| |
Проект з геометрії “Пірамідологія” призначена для зацікавлення учнів. У ході роботи перед учнями розкривається основна ідея. Слово “піраміда в геометрію ввели греки, котрі запозичували його у єгиптян, які створили найбільш знамениті піраміди у світі. Інша теорія виводить що цей термін із грецького слова “пірос” (жито) - вважають, що греки випікали хлібці, які мали форму піраміди.
Піраміди бувають: повні, зрізані, неправильні, правильні.
Математичні точки зору Евкліда і Герона. Цікаве про піраміди. Учні знайомляться з новим матеріалом.
| |
Предмет, навчальна тема
| |
Геометрія. Стереометрія.Піраміда.
| |
Вік учнів, клас
| |
15 років, 9 клас
| |
Приблизна тривалість проекту
| |
3 уроки
| |
Діяльність учнів у проекті (етапи реалізації проекту)
| |
1 етап
Презентація вчителем проекту. Обговорення теми проекту.
2 етап
Проведення опитування серед учнів та батьків, де вони зустрічають піраміди в повсякденному житті, аналіз отриманих відповідей.
3 етап
Перегляд веб-ресурсів, що запропонував вчитель та пошук інших ресурсів із заданої теми.
4 етап
Підведення підсумків роботи та підготовки до презентації результатів.
5 етап
Створення презентації та задану тему з аналізом застосування піраміди.
6 етап
Представлення презентації і опитування в тестовій формі.
| |
Кінцевий продукт діяльності учнів у проекті
| |
| |
Оцінювання знань та вмінь учнів
| |
1.Презентація 12 балів
2.Доповідь 10 балів
3.Усне опитування 10 балів
| |
Інформаційні ресурси
| |
| |
Технічне забезпечення
| |
Підручники, енциклопедії, сучасна література;
Інтернет – ресурси; Моделі пірамід; Фотоапарат; Комп’ютер зі спеціальним програмним забезпеченням; Проектор. |
четверг, 2 ноября 2017 г.
План проекту
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий